Tills vidare.

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Fan.vad är klockan?
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Tvek 
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Tyvärr ja.halvt 
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Jaa
Om du var så full så du inte kunde gå, skulle personen du senast pussade ta hand om dig då? Haha.Hm kanske

Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? Att enligt dom flesta i umeå så äger man en traktor och har en bondgård om man bor i vännäs.
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Nejdu.
Vem är den största idioten du känner? Inget blir bättre för att skriva ut det här.
Vad skulle du säga om personen du har känslor för plingade på din dörr? Hm.HEEJ
Hatar du någon just nu? Ogillar lät rimligare.

Vem tog senast på din rumpa? Tog?vet inte
Har du syskon som är äldre än 21? Inte det
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Fastnade med armen i ett handtag.slet och knakade,hej blåmärke
Saknar du någon just nu? Oerhört jätte (!!!!!!!) mycket
Är du längre än de flesta i din ålder? Normal antar jag

Vad skulle du göra om någon utav dina vänner höll på den den du pussade senast? Skulle nog inte bry mig så himla mycket
Har du någonsin funderat på att pierca tungan? Så jävla mainstream men är sugen till och från.
Känner du någon som är oskuld? I do.
När gapskrattade du senast? Idag.Ikväll,hej lina.
Brukar du tänka innan du talar? Ja det gör jag väl.

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Någon text skulle sitta fint.
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Men ja.HJÄLP NÅGON?!
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Allt,nej men en hel del.
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Bara jag hör av mig.
Om dina föräldrar inte skulle gilla den du träffade, skulle du sluta träffa honom/henne? Nope

Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Tveksamt
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Nejp
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Men ne,inte så elak.kanske försvinna bort från mig men inte från jorden.
Pratar du ofta? Beroende på folket.men ja.
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Min säng.Robbins säng(be calm,med lina),På en sten.Ute.mitt kök osv.

Vad är det bästa som hände dig idag? Fått godkänt från alla håll och kanter så winterjam är bokat.(:D:D:
Vem/vilka har du umgåtts med idag? Klassen.Lina,Robbin,André,Emil.
Är du en elak person? När det behövs.
Om du hade en miljon, nämn en sak du skulle köpa? Resor i mängder.
Vad lyssnar du på just nu? höst och allt som hör till

Tror du att vissa människor tycker illa om dig? Finns det nog.
Är du lycklig? Byggs upp mer och mer
Vem skrek du senast på och varför? Skrek?Mamma,förlåt.loveu
När grät du senast och varför? När jag hörde en låt som påminde för himla mycket om en person.då brast det mina vänner!
Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängt och mörkt.trivs bäst så

Vem kramade du senast? Lina
Är du rädd för mörker? Inte längre.
Vad drack du senast? lol,energidricka
Tror du att två ex kan vara vänner? Absolut
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Vissa stunder i mitt liv vill jag ha tillbaka

Skulle du vilja vara berömd? Trivs bra här i vännäs oberömd.
Nämn någonting du verkligen skulle vilja ha just nu? En kram av hampus.Fredag och Pengar.
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Så många.Men när isa och lina steg in i mitt liv så har jag frågat mig själv vad jag gjort dom senaste åren utom dom.Så dom vill jag ju aldrig förlora hehe.
Hur många gånger finns "a" med i hela ditt namn? Två.intressant va?

Lina och jag skulle gå på bio.Vi ångrade oss i sista sekund.Gick till robbin.Såg film och så.Jag står på egna ben och ler varje dag.allt byggs sakta men säkert upp.Godnatt!

Kommentarer
Postat av: isa

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2011-11-11 @ 01:07:54
URL: http://ullbors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0