Det närmar sig helg

Isen bjöd på te och lussebullar.

Sen fortsatte dom skruva,klistra och så.Jag satt mest och längtade hem till mina bacon,ser ni?Gjorde inbrott hos fanny idag.hon är smart,glömmer sitt pass och ska till USA om någon dag.Sitter i min fåtölj.Ögonen svider,men är pigg som ett asplöv.Vill gå upp på vinden och hämta ner mina skidor,vill hämta ner resväskan så allt känns lite närmare.vill ju bortbortbort.PS.har hittat den finaste nyårsklänningen man kan skåda.jag och klänningar går inte ihop,tror alla kommer dö lite av en chock att jag ska ha på mig klänning.Har lite planer på nyår,jself underbara dagar.Hejdo

Kommentarer
Postat av: Anonym

lussebullar xD

2011-11-16 @ 13:11:36
URL: http://eiiimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0