swag

sitter i mitt städade rum med feber och huvudvärk.har två äckliga häften som borde göras.har inte en sån rolig vecka framför mig men.lär ju få kämpa sönder med min feber genom veckan oxå.lycklig som fått tillbaka smaken efter en vecka oxå.hah.var och kollade lite fotboll ikväll.arga pojkar som förlorade med lite för mycket.hehe.danza kuduro
nu ikväll så har jag inte gjort ett skit.jag och mamma har suttit framför big brother.röstade ett antal gånger på christian.rippat ett par byxor.kollat kläder,klänningar,solat och så.hatar att helgerna går så jävla fort,hatar att jag att aldrig kan sova.så less på sömnlösa nätter nu så jag skulle kunna.ah jag vet inte.allt har spårat lite för mycket.jag saknar,älskar och hatar.på samma gång.inget går ju riktigt ihop.det här lyssnar jag på ikväll.PZ

Kommentarer
Postat av: Fani

åh tack för dagens smile :D hihi

2011-05-18 @ 12:53:12
URL: http://fani.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0