ingenting jag säger spelar längre någon roll

i hopp om att min huvudvärk ska försvinna så sitter jag och lyssnar sönder veronica maggios album.hon beskriver mitt liv ganska så bra den där tjejen.har hunnit med att smitta min mamma oxå.jag älskar min mamma,mest av allt.vill att läkarna ska höra av sig så att jag kan andas ut,för det ska jag.jag tänker inte gå igenom det där.jag orkar inte gå igenom det.Aa solen lyser igenom mitt fönster oxå,jag sitter barbent och i linne.håller på dö.känns som att det är nära nu.tills sommaren.lite frihet!nu tänker jag le och umgås med min lillasyster även fast hjärtat brister!


< 3

Kommentarer
Postat av: amanda

<3

2011-05-11 @ 18:48:15
URL: http://amandan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0