de här med att må dåligt.

Förutom att jag legat inne och mått dåligt över min sjuka idag.så har det här varit en dag jag väntat på i flera flera månader.nu undrar ni varför? jo. en dag för flera månader sen när vi satt och åt så var min mamma ovanligt tyst.hon bröt tystnaden och sa "jag har en sak att säga" jag svarade vad.hon berättade att hon nog hade cancer. jag vart så jävla arg.just i stunden var jag inte ledsen jag var bara så jävla jävla arg.arg att mamma inte hade sagt något.arg på han där uppe.arg på alla.jag åt snabbt upp,styrde in stolen.gick in till mitt rum.satte på min och mammas låt.låten vi lyssnat på sen jag började gå.det var då tårarna kom,dom slutade aldrig rinna.visste att mamma aldrig skulle dö.min mamma kan inte dö.hur som helst så fick vi tillbaka provsvaren och mamma var frisk.sen för cirka en månad sen började mamma fara in på sjukhuset lite för ofta.hon berättade inget,frågade om hon glömt att berätta något.hon sa att hon väntade på provsvar IGEN..jävla gud.jag har haft ont i magen,jag har mått så jävla dåligt under den här månaden,.så det finns fan inte.men idag ringde läkaren och sa att hon va frisk:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0