vinner ditt hjärta men flyr iväg

jag gav dig mitt hjärta bara rakt ut, hmm det är min dåliga vana
För det blir så ibland, jag vet det tar tid och jag tror jag vet
Vad vi gjorde för fel, passionerat men okontrollerat, ha, idioter
Och jag vill bara känna hur det känns tänka tillbaka bara minnas nån sekvens
Våra stunder vi hade, tankar idéer din lukt i din nacke, pussar och skrattar
Och jag minns när jag mådde kasst du sa jag kan dra vårt last
Det kommer funka, måste funka nånstans där så finns vår plats
Den enda personen som tagit upp min tankekraft 24/7.Oh shit vad jag älskar dig
trots att jag knappt visste vad dom orden betydde
Och det vet jag typ inte ens idag
det gick för fort, vi vände blad För han var bäst, försök & överträffa det.
För han var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För han, flyger iväg som ett pappersflygplan!
jag gav dig mitt hjärta bara rakt ut,hm det är min dåliga vana för det blir så ibland, jag vet det tar tid och jag tror jag vet vad vi gjorde för fel, passionerat men okontrollerat, ha, idioter.Och jag minns när jag mådde kasst du sa jag kan dra vårt last Det kommer funka, måste funka nånstans där så finns vår plats Den enda personen som tagit upp min tankekraft 24/7.Oh shit vad jag älskar dig trots att jag knappt visste vad dom orden betydde Och det vet jag typ inte ens idag det gick för fort, vi vände blad För han var bäst, försök & överträffa det.För han var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För han, flyger iväg som ett pappersflygplan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0