känner ni som mig.snälla känn som mig

trots en skön kväll med två fina vänner plus andra i backen så direkt jag kommer hem blir det samma visa.huvudvärken tar över och jag har inte lust med något.har hundra böcker med läxor och pluggning som måste göras men jag har ingen lust att ta tag i det.ingen lust att gå till skolan.vilket ingen har.men jag orkar fan inte.det enda jag vill är att ligga under mina täcken och sova.det är sjukt för jag vill alltid ta tag i skolan,vilja saker.allt tar död på mig just i den här sekunden.och jag blir less på att skriver man ut vad man känner tycker alla att man är emo.men jag tänker inte låtsas att allt är så jävla bra.för det är inte det!vill känna mig sådär glad som jag var var eviga dag i somras.var lycklig,skolan och ångest tar fan över min hjärna.ska krypa ner under mina täcken och sova nu..hoppas ni står ut med att jag är emo,glad att ni orkar läsa min blogg iallfall! ni får ha tålamod med mig.


all kärlek i världen till ER

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: hahah jag vet!

2011-03-22 @ 21:53:46
URL: http://fannylunas.blogg.se/
Postat av: Vera

Jag tycker om att läsa din blogg hur som helst! Det vänder nog ska du se.

2011-03-23 @ 23:01:18
URL: http://veravuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0