ett offer för verkligheten.

tänkte bara säga att jag tänker sluta skriva ett tag.har ju som sagt ingen bra mobil.kameran är sönder.så känns ganska så hopplöst att skriva om mina tråkiga skoldagar.längtar till fredag.8 av mina favorittjejer ska komma till mig och vi ska ha  riktigt roliigt.ska sluta fara ut i vännäs,samma folk.samma hela tiden.rätt tråkigt i längden.känns som att jag kommer gå ner i en deprission nu under dom här månaderna fram till 10 juni.nationella startar om 3 veckor,1a mars öppnar gymnasievalet.ska nog dö dom här månaderna och komma tillbaka i sommar.i juni,om planerna går som tänkt så drar jag till oslo en vecka med vilma.när jag kommer hem så skyndar jag mig tillhuvudstaden för en repris med madde.sen blir det väl lite vännäs.lite umeå seen gothia och sundsvallsgatufezt.sommar kom.fan så ovärt inlägg.men med det säger jaaaaag,vi hörs när vi hörs ppL!

Jag känner för mycket för att ha kvar kontrollen. Jag tappar fästet till verkligheten.
Jag är nånstans i mörkret , försöker hitta tillbaka, men har redan gått vilse.
Varför låter vi människor krossa oss? Människor som inte alls var den man trodde.
Sluta tro. Sluta hoppas. Sluta vänta.

Kommentarer
Postat av: moa

sv; whaaaaaaaat gav jag dig nyårspuss?:]

2011-01-24 @ 20:21:19
URL: http://mooisr.blogg.se/
Postat av: johanna

schysst att du inte ska till lycksele nåt:(..

2011-01-24 @ 20:37:35
URL: http://johannnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0