fezt

haha okej tre inlägg på varandra..men just nu,har jag lust att döda någon(johanna du lär bli min slagpåse imorgon)och hålla upp dina armar när jag gråter i din famn för att jag är så arg:) )haha varför ska jag dra ner mig i skiten och lyssna på depp musik?!men hur fan kan man glömma den finaste människan som kommit i ditt liv och plötsligt är borta,berätta det för mig och du får allt jag äger.GWERFWEÖHF4W80
äckel blogg som ser ut som den gör.raderar den nuu.ne,men hehe ska byta bilderna i headern och texten,bakgrunden osv?låter bra.hejdå ska döda en ful tjej nu:)
Gentleman – To The Top
We can make it if we try
only if we try
hold your head up hold it high
got to hold it high
journey on that never stop
we can make it to the top
we can make it to the top
ain't no turning back



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0