dag 11 – någonting jag oroar mig för.

förut var jag väldigtväldigt tight med madde.vi bodde grannar och har växt upp med hon,blivit kallade tvillingar av varenda människa på vårat kvarter.gått i samma klass som hon.gråtit med hon,skrattat med hon.berättat allt för hon.sena kvällar ute i lekparken.sprungit runt och pallat på lägret.gått igenom fjortistiden.rymt med hon.ja,gjort allt med hon.vi har glidit väldigt mycket isär,umgås med olika folk.ses bara ute,i skolan eller så.oroar mig för att det aldrig ska bli som det var! men madelene lundberg är och kommer alltid att vara en syster i mina ögon,en människa som har ett hjärta av guld.ni förstår inte hur stark den här tjejen är.fina du

Kommentarer
Postat av: madde

jag saknar oss,älskar dig moa.de kmr jag alltid göra!

2011-02-19 @ 16:17:48
URL: http://mluundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0