Senaste dagarna.

Hej ni. Har inte så mycket att skriva här för tillfället,gör samma sak dag ut och dag in.noll inpiration till varken skriva,fota eller något.Har lust att slänga alla mina kläder,klippa av mitt hår och färga det svart.Ungefär så tråkig känner jag mig för tillfället. Min nya jacka och täckbyxor är påväg hem till mig.ett plus iallafall.Lina flyttar snart nästan granne med mig.Där flyttar jag in efter nyår för att bo i några veckor.

Jag är arg och trött och less på vännäs.Så fruktansvärt, dock så ska jag och lina ta tag i våra liv efter nyår.Big changes. Jag och mamma har pratat utlandsresor ikväll.Vill till miami,alanya,barcelona.Bort.Låter positivt från mammas håll.Tack och lov.Snart jul,0 kr till julklappar. Bra att jag sätter mig själv före mina nära.Haha,en kram eller något borde duga.Godnatt så himla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0