När livet ligger på gränsen till underbart

Vill fylla min blogg med långa texter om hur arg,ledsen och hur halvt mitt hjärta är. Men om jag ska vara ärlig så var det ett himla långt tag sen jag låg i min säng med huvudet tryckt mot kudden.En kudde fylld av spår från tårar.Ett himla långt tag sen jag ville slå sönder hela mitt rum,skrika och sen le igen.För de är sån jag är.Grinar och gör sönder allt,sen skrattar jag åt mig själv och her på en glad lista.Har en tendens att inte slösa på mina tårar.Är väldigt rädd om dom tur nog

Varför jag är så glad?Jo.För det första så ska jag se Maggio imorgon,som under den här sommaren har beskrivit mitt liv så himla perfekt med hennes texter.Även fast det känns som att det är jag och maggio.Eller det är jag och maggio.Vi är ett par jag och hon.Hehe,så kommer det vara en sån himla bra dag imorgon. Jag kan nog inte förklara själv.Kommer grina,skratta och grina lite till. 

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0