110811

dagarna som går nu.suger.ligger i min säng till fem på morgonen.det enda jag kan fokusera på är mitt tak.mitt vita tak,hjälper mig ingenstans.kan inte skilja om det beror på mig eller han.sover hela dagarna.ibland visar klockan 16.00 andra gånger 18.00.jag vet inte varför nätterna har blivit min bästavän men jag vet att det är höst nu och jag vet att jag bara väntar på att något bättre ska hända.och det komer det.snart.nej jag behöver inte eran uppmärksamhet eller något nu,skriver bara av mig.                                                                                                         .
har iallfall umgåtts med min sagali ikväll.lika bra som alltid.ni vet,när man får ett sms.som man önskar att man aldrig fick.ett sån fick jag igår.så jävla tom som jag kände mig då.det är så overkligt att jag inte ens tänker skriva om det eller något.för det är inte vem som helst.utan det är du.hon som klarar allt.nu ska jag fortsätta lyssna på mina sistar på spotify.haha fuck spotify.

Kommentarer
Postat av: Elina

Tusen kramar <3

2011-08-11 @ 10:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0