jävla adhd

alltså jag har grovt börjat tro att jag har adhd.alla mina kompisar säger det utan att skämta typ och mamam säger det (haha hon älskar mig) och jag själv kan inte koncentrera mig på lektioner eller något annat när folk sitter och pratar länge blir galen och kan inte sitta still..och på kvällarna är jag så jävla sprallig i benen,ni vet när man inte kan sitta still och vill springa typ 10 mil!exakt har jag nu,blir galen!vad ska jag göra.gå ut?springa runt i huset?kan verkligen INTE sova.blir bara värre och värre hehe nä nu ska jag springa runt i huset tills jag blir lite trött..hoppet om att få sova ikväll alltså!

jag


Kommentarer
Postat av: maja

tack så jätte mycket!:) snygg blogg btw

2010-09-08 @ 08:56:09
URL: http://elsamajachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0