true story

har så mycket jag skulle kunna skriva ut bara för att skriva av mig men jag vet några som läser min blogg så det begränsar ganska mycket vad jag kan skriva och inte.att se hur dåligt min bästavän mår.gör så ont.jag vet ju inte vad jag ska säga.jag vet inte hur jag ska få hon att må bra.men jag ringer,smsar och gör allt för att hon ska veta att jag finns där.för det gör jag!annars är jag rädd för att få ett besked som jag inte vill.men de tänker jag inte skriva ut här.saknar min älskade pappa!är less på hur jag ser ut vill ha en förändring.ska iallfall beställa löshår imorgon,behöver inte löshår nu.men ska klippa av en hel del av mitt hår.sen ska jag slinga mitt hår och löshåret hos frisören så blir det bra iallfall.hoppas alla andra mår bra iallfall!godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: [email protected] haha:) tack babe

2010-11-01 @ 13:40:12
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0