dag 02 - min första kärlek.

tjatja.åkte till jämteböle just efter skolan,jag och elina la oss i soffan och bäddade ner oss i hundra täcken för det va så sjukt kallt.vi somnade direkt och sov någon timme,chillade.sen kom mamma och hämtade oss.ska snart fara och prata med en vän,reda ut lite saker.vi får se hur det går!hörs ikväll=*

dag 2 - min första kärlek.vet inte riktigt vad jag ska skriva haha.kommer ihåg när jag var lite och så då man va kär i hundra stycken samtidigt.men det fanns alltid en som jag var kär i hela tiden,följde efter och som pussade mig när jag gick i 2an,vart livrädd och hatade honom efter det haha..den senaste i somras varade det ju inte så länge men.det var riktigt bra under tiden iallfall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0