last night

gårdagen vart hur lyckad som helst.började med att jag,jennifer,towe och madde åt middag hos jennifer,fixade oss där och sen drog vidare till bussen som de va mke taggat folk hähäeäh..sen så mötte vi upp alla från vännäs och lekte med dom.har träffat hur många som helst som jag inte träffat på typ år och dar,hur kul som helst:).HAHA och imorse gick vi upp seriöst typ klockan 7(?) för att fara till bjurholm efter att ha suttit i en kyrka typ 5 timmar så kändes de inte lika värt längre:$ menmen..har sovit,och mitt rum är städat så har ingenting att göra haha.. ska höra om jag ska möta upp madde lataah för hon har mycke att tella till mig;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0