haha söt

less på att vissa personer inte och då menar jag verkligen INTE kan växa upp.dom mår bra av att säga massa skit och sen dagen efter le och va hur snäll mot den personen..haha ursäkta men fattar fan inte hur det går ihop?.visst,jag har snackat skit men isf så gillar jag fan inte den personen heller och jag skulle ALDRIG snacka skit om mina bästavänner,aldrig.det är tråkigt att ens gamla bästavän,som man gjort allt med i hela sitt liv delat hela mitt liv med nästan är helt borta..aaaaaaaaaaaaaaa och jag vet själv vilka jag gillar och vilka jag inte gillar så säg då fan ingenting.jag bryr mig inte längre,ändra attityd och ni kommer längre i livet..
bajs(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0