i pretend

alltså haha bloggen är ju fin(?).fjortis headern osv...så om någon söt där ute kan hjälpa mig med det så blir jag glad..har just sett klart en film och är trött som fan men måste hoppa in i duschen känner mig äckliggg och så eh ja.imorgon åker jag till bjurholm efter att jag har fått mina pengar av sagali och ska träffa linnea!!sen så far jag och emma (kanske) till angsjön och är med jennifer,rickey,leo,tobbe(?) jaaaaaaaaaaa.nu ska jag ställa mig i duschen en timme PUSS

saknar dig och stockholm som FAN!älskar dig min bästa


Kommentarer
Postat av: ssaga

förresten.. Drömde om att du o jag träffa jb..

Han hälsa på i Umeå o sjöng på en scen på ica maxi ;) XD inga titta nästan förutom att du o jag stog där o bara hoppade XD då sen så satt vi i en soffa o han satte sig brevid oss XD då skrev jag ditt o mitt nr på hans byxben o vi skrev våran hotmail oxå XD sedan så var vi med han o han var tvungen o åka o uppträda o såå :) så sedan snacka vi med han på msn o vi blev skitbra kompisar. sedan åkte vi till Canada o träffa han o vi fick bo hos han ett tag.. Sedan så blev jag väckt.. -.- XD <33

2010-07-19 @ 16:37:09
URL: http://sagamalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0