låt hela världen se

Jag springer iväg, förlorad och inge längre hel känns som ett evighetsrace, där allting blir fel. jag vill göra allt med dig, töja på gränser lär mig allt du kan, lär mig att le öppna mina ögon på nytt.jag svär jag kan döda bara för att få kalla dig min,jag skrattar, för du känner mig så bra minns du alla löften, minns du vad vi sa? Plötsligt tittar du ut genom ditt fönster alla minnen, allting, spelas upp som ett mönster dina ögon, hela du, måste vara från en annan värld och varje gång du rör mig tar du mitt hjärta på en färd Du tittade ner, såg rakt igenom mig  jag älskade det, snälla ge mig hela dig.

Kommentarer
Postat av: mois

haha, tackdu:)

2010-12-30 @ 19:40:19
URL: http://melmoois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0