dag 11 – mina syskon

jag har två syskon.nora och linus.nora är 7 år och går i ettan,tycker skolan är roligare än allt.vi är väldigt lika,hon är en kopia av mig.så vi bråkar ungefär..hela tiden även om hon är 7 år.hon är i trotsåldern och är dryg fast hon är sjukt rolig och är väldig tjejig av sig.mitt smink brukar vara överallt när jag kommer hem då hon har lekt med det i timmar.linus fyller 18 i april,han går andra på lilja han går ae/jibb.öh vi är väldigt olika fast endå inte,han kan va jävligt dryg samtidigt som han kan va znel.sen har jag tre halvsyskon saga,tula och eric som jag har växt upp med på pappas sida och dom betyder väldigt mycket dom med:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0