dag 08 – ett ögonblick

jag har väldigt många ögonblick jag aldrig kommer att glömma.första gången jag var med johanna.när jag såg nora för första gången.ett telefonsamtal.en natt.men en speciell sak var endå när vi fick hem kira igen.det var ett ögonblick jag aldrig kommer glömma,aldrig varit så glad och ledsen på samma gång.skrek av glädje samtidigt som jag grinade för hur hon såg ut.ni förstår nog ingenting men vi köpte kira för några år sen och vi betalade hälften av vad vi skulle betala för att uppfödaren skulle få ta 2 kullar på hon.sen när kira fick sin första kull fick hon 2 valpar men en dog.då tog uppfödaren hon och vi fick aldrig tillbaka kira.vi polisanmälde for hem till dom och allting.men ingenting funkade.hon sa att hon tappat bort kira och sånt skit.hon hade egentligen dödat kira om vi inte hade fått ett samtal från norrköping där en tjej ringde och berättade att hon visste var hon var.när vi fick hem hon såg det ut som hon inte hade fått mat,hon hade nog inte blivit duschad på flera månader och hon luktade illa och hennes päls var äcklig.men nu är mitt hjärta hemma och det kommer hon alltid att vara:)se upp för foderavtal säger jag bara.skulle kunnat skriva ut mer saker men då blir jag väl polisanmäld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0