dag 04 – det här åt jag i dag

det här blir inget intressant för jag har bara ätit en våffla idag det är allt,är sjuk och har ingen matlust så.har för det mesta sovit och sträck sett paradise hotel,har typ 30 avsnitt kvar så då har jag något att göra imorgon,kan inte fara på skolan mår skit och har ingen lust.jag vet det låter konstigt men mår så dåligt både med att jag är sjuk och inne i hjärtat/hjärnan.vet inte,har haft ont i magen idag.har ångest och sitter i en skit situation.ska fortsätta se ph nu,hatar jeanpierre så jävla hårt.och emelie är sjukt skön hoppas hon vinner allt!

 


Kommentarer
Postat av: mosan

sv: hahah men ditt är ju skit långt också :O mitt är ganska så slitet också men ska klippa på¨söndag, fast dock inte så mkt tror ajg:)

2010-12-10 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0