broken smile

dagarna har varit mer än bäst!menar kan inte må dåligt med henne nära mig men endå så har jag gjort det (inte pga av johanna)utan andra saker.jag läste igenom massa gamla sms dagen innan johanna kom och bröt allvarligt ihop grinade och allting.jag gjorde allt för att det skulle gå över fort,att aldrig mer behöva tänka på det.det gick bra tills nu!tills jag läste allting.allt kom tillbaka.att inte heller kunna radera någonting som har med det att göra visar ju endå något fast nä.kan inte.sen fick jag veta att madde skulle bort i 2 veckor.dog då!men nu så ska hon inte det som tur är!har just sett klart en film.ska duscha och lägga mig och sova nu.puss på er!



Kommentarer
Postat av: Moa

sv; haha gummaan du ahr väl långt hår??! och fint, så nej mitt är inte så fint!

2010-08-17 @ 21:59:24
URL: http://mooisr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0