if you only knew

hellu,har just sett klart mammas pojkar,hah sjukt bra programm föfän,20.00 på torsdagar (4) ..iallfall efter skolan klockan 3 hade jag utvecklingssamtal,var så sjukt nervös,men hade ju vg i alla ämnen för utom 2 jag inte fått veta sen några jag låg på gränsen,men de är inte dålig hähä;))!.sen ringde ja emma direkt efterskolan eftersom hon skulle komma och sova hos mig imorgon,men det gick inte för hennes mami, och jag kunde typ inte heller komma på lördag!så ja,suuug ju.. har vari på ikaros me några ikv sen inte gjort ett piss. ska duscha och sova nu,skönt..

haha jag nyss^.inge smink men vafään ja ä glad iaf lr inte för det blir inte stan imorgon sen inte bjurholm sen är alla sjuk i vännäs, wiho..kul helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0