yeah

har inte orkat blogga för det har hänt så himla mycket i mitt liv just nu,inte bara saker i skolan utan ganska mycket utanför, fick veta världens nyhet igår som jag inte kan skriva här,som chockade mig så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna le mig igenom de här men med mina närmaste går allt! så ye.idag har vi haft redovisning på SO:n gick fan galant haha.och sen idag efter skolan for jag hem och direkt såg filmen baksmällan,satt i mamis datastol och somnade dirr, sen skulle ja göra mat till alla,pasta.haha får dom nöja sig me:D ayyo så nu ska jag typ se om de är ngot på tv:n sen ta ett bad i hundra år, gör det typ varje kväll nu:)

vill inte ha bilden så stor haha fan skämmigt,men inte alltid man är sådär glad(a).


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0